הוצאת חשבונית ממותגת לעסק

Table of Contents

עדין לא מפיקים חשבונית דיגיטלית ללקוחות? אתם צעד אחד מאחורי כולם. וזה לא מקום טוב להיות בו בעולם העסקים (איפה שדינמיות, אדפטציה, וחדשנות הם מרכיבים סופר חשובים). יש היום לא מעט כלים באונליין שיכולים לעזור לעסק שלכם לצמוח, אחד מהם היא תוכנה חכמה לניהול חשבונות. עסקים כבר לא צריכים להתעסק עם נייר כדי להפיק חשבונית מס. ואחד היתרונות הגדולים הם שכשזה קורה באינטרנט, ניתן לעצב אותה בדיוק על פי עקרונות המיתוג שלכם (להוסיף את הלוגו והחתימה הדיגיטלית ולקשט בצבעים הנכונים).

אז רגע לפני שאנחנו קופצים להעמיק ביתרונות של התוכנה, כדאי שנתעכב על נושא קריטי: הקשר בין נראות העסק שלכם לבין מידת ההצלחה שלו.

האינטראקציה של לקוחות הקצה עם המותג שבניתם

אנחנו חיים במציאות רוויית גירויים. כל אלה נקלטים בלי הפסקה על ידי החושים שלנו. ריחות, רעשים, טעמים. אחד החושים הכי רלוונטיים (ובמיוחד כשמדברים על שיווק) הוא חוש הראייה. המסרים הוויזואליים שאנחנו קולטים מושכים את תשומת הלב שלנו.

תחשבו על הפעם האחרונה שגללתם באחת הפלטפורמות החברתיות: כל שנייה קפץ לכם לשדה הראייה משהו אחר, ולא יכולתם לשמור על ריכוז, נכון?
העניין עם אותם מסרים הוא שהם יכולים לעורר בנו רגשות.

אותו הדבר עם העסק שלכם. עיצבתם לוגו נחמד, בחרתם צבעים מנחים, וכל זה כדי לבדל את עצמכם מעסקים אחרים. אבל יש למיתוג עוד פן קריטי, וזה התפקיד שלו במשיכת תשומת לב והעברת המהות של העסק ללקוחות ומתעניינים בלי מילים. רק עם תחושות.

הפעם הראשונה שבה הלקוח הפוטנציאלי שלכם נתקל במשהו שמייצג את העסק שלכם (כמו חשבונית או הצעת מחיר) יכולה להשפיע על ההחלטה שלו. אם הוא יעבור חוויה חיובית, סביר להניח שהוא ירצה לסגור איתכם עסקה. אם לא? אתם יודעים את התשובה.

אותו הדבר לגבי לקוחות קיימים. עלו בהם רגשות חיוביים בעקבות אינטראקציה עם העסק שלכם? סביר להניח שהם יהפכו ללקוחות חוזרים. עלו בהם רגשות שליליים? סביר להניח שהם כבר מחפשים את עצמם אצל המתחרים.

אז איך כל זה קשור לחשבונית מס בעצם?

בואו נחשוב על התהליך שהלקוח הפוטנציאלי עובר איתכם. הוא רואה פרסומים שלכם, מברר עליכם, מתחיל לעקוב אחרי הפעילות של העסק, מתקשר לברר פרטים ולבסוף מחליט לרכוש. מה הוא מקבל אחרי ששילם? חשבונית מס.

היא יכולה להיות הכי פשוטה בעולם, השאלה היא: מה אותו מסמך משדר ללקוח?
היא סתם עוד טופס עמוס באותיות ומספרים? או שהיא מעבירה את מהות המותג? משקפת את הערכים שלכם? העשייה? הויז'ן?
האם היא מראה שאתם מקצועיים, מודרניים, יעילים, חדשניים? או שפחות?

מי שחושב שהפקת חשבוניות מס זה רק עניין טכני טועה ובגדול, קבלת החשבונית היא חלק מחוויית המשתמש המקיפה שאתם מספקים ללקוחות שלכם.

"מה עוד אפשר לעשות עם התוכנה?"

אנחנו שמחים ששאלתם, כי חוץ מעיצוב מסמכים, יש עוד מלא יתרונות!
אפשר להגיד שהיא המילה האחרונה בתחום הפקת מסמכים עסקיים. היא תעזור לעסק שלכם לצמוח, ועל הדרך תעשה את זה בקלאס.

לא רק שתוכלו להפיק את כל המסמכים בקליק (הצעת מחיר, חשבון עסקה, קבלה, חשבונית, הזמנת ספקים, דו"ח רווח הפסד וכו'), אלא שהם יישלחו אוטומטית ישירות למייל או הוואטסאפ של הלקוח או הספק.

בקיצור, כל המידע הפיננסי יהיה זמין לכם מכל סמארטפון או מחשב עם חיבור לאינטרנט.
היא מתאימה לכל סוג עסק, קלה לתפעול ולא מצריכה שום ניסיון קודם, מאושרת לשימוש על ידי הרשויות, מגיעה עם ממשק נוח, וכמובן – שירות לקוחות מצוין.

אה ושכחנו לציין שיש גם הטבה שווה: חודש ראשון ללא עלות!