קידום לעסקים קטנים

Table of Contents

אין משימה קשה יותר מאשר קידום עסק קטן. הניהול של עסק קטן הוא מורכב ועל הבעלים של עסק קטן להבין בדיגיטל, בשיווק, בתפעול, בעבודה עם ספקים, בניהול שרשרת אספקה ובהנהלת חשבונות וזאת בגלל שעסק קטן לא יכול לקחת אנשי מקצוע שיעשו בשבילו את כל הדברים הללו. לעיתים אבל אין ברירה אלא לקחת בעל מקצוע אשר יסייע לנו בעבודה וזאת מכיוון שאין לנו מומחיות לבצע את העבודה לבד.

קחו לדוגמא את הנושא של קידום אורגני בגוגל, קידום זה הכרחי לעסק כפי שנסביר בהמשך אך אי אפשר לבצעו לבד וגם על כך נרחיב בהמשך. לכן אחת המפתחות לניהול של עסק קטן זה להבין מתי אנו צריכים להיעזר באיש מקצוע ומתי אנו יכולים לעשות עבודה לבד. כך ננהל את העסק בצורה הטובה ביותר שיש ונדע למצוא את הדרך בין עבודה עצמאית ובין עזרה מאיש מקצוע.

מדוע קידום אורגני בגוגל כה טוב לעסק קטן?

אז מדוע קידום אורגני בגוגל הוא כל כך הכרחי לעסק שלנו ומדוע אסור לוותר עליו? אם כן אתם חייבים להבין כי גוגל היא פלטפורמת המסחר הגדולה ביותר כיום בשוק הישראלי. כאשר הישראלי מחפש משהו ואין זה משנה אם זה מוסך, מסעדה, מרפאת שיניים או כל עסק אחר הוא נכנס קודם כל לגוגל ואז מחפש את העסק המתאים לצרכים שלו.

אם אתם בעלים של עסק קטן ואתם לא מופיעים במקומות הראשונים בגוגל אתם מוותרים למעשה על אלפי לקוחות וזה חבל מאוד. הדרך להופיע במקומות הראשונים בגוגל היא באמצעות קידום אורגני ולכן כל בעל עסק קטן צריך להשקיע משאבים בקידום אורגני.

האם כדאי לי לבצע קידום אורגני בגוגל לבד?

עולה השאלה האם כדאי לנו לבצע קידום אורגני בגוגל לבד או עם מקדם אתרים? אם כן אתם צריכים להבין כי קידום עצמאי בגוגל הוא כמעט ולא אפשרי. בכדי לקדם בגוגל אנו חייבים מומחיות עצומה שלאדם מן הישוב פשוט אין.

עליכם להבין כי אם תקדמו את האתר שלכם בגוגל לבד במקרה הטוב לא יקרה כלום ובמקרה רע אתם תגרמו לנזק שיהיה קשה מאוד לתקנו לאחר מכן. כך למשל גוגל יכולה להעניש אתכם על פעולות לא חוקיות שאתם עושים מבחינת ספר החוקים של גוגל וזה יכול להיות אסון. לכן אל תתפשרו ופנו אל מקדם אתרים מומחה בשביל לקדם את האתר שלכם בגוגל.