קידום אתרים לעסקים שרוצים להצליח

Table of Contents

מרבית בעלי העסקים כבר יודעים שבניית אתר ושחרורו לאוויר כבר לא מה שהיה פעם. בעבר בעלי עסקים היו מקימים אתר כדי שיהוו ככרטיס ביקור לעסק שלהם, שמי שיחפש את שמם ימצא אותם עם חיפוש שם העסק או המותג. היום אתר עסקי הוא הרבה מעבר ל"רק" כרטיס ביקור והוא משמש ככלי פרסום חזק ביותר במיוחד אם מבצעים קידום אתרים לאותו אתר.

היום אנשים נכנסים לאינטרנט כדי למצוא בעלי עסקים גם אם הם לא מכירים את שמם הם מקלידים במנוע החיפוש משהו כללי כמו "אינסטלטור ברעננה" וכך עולות תוצאות החיפוש גם לאינסטלטורים רבים אחרים ולא רק אלו שנמצאים בעיר. כדי להצליח בתחרות האינטנסיבית שנמצאת ברשת על בעלי עסקים להשקיע בקידום אתרים כדי שהם לא יישארו מאחור.

שלוש סיבות למה קידום אתר עסקי חשוב לעסק שלך

1. חשיפה ברשת

היום כולם נמצאים באינטרנט, הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, המתחרים שלכם ולכן גם אתם חייבים להיות שם. החשיפה ברשת יכולה להיות בכמה דרכים, בגדול נחלק אותן לשתי קבוצות: הראשונה, קידום אתרים אורגני (SEO) שזה תהליך בו אתם מעלים תוכן, מעדכנים ומעניינים את הגולשים שלכם, יוצרים קישורים ומוודאים כי האתר שלכם ידידותי למשתמש, נוח ונגיש. כל הפרמטרים הללו מביאים את גוגל לחשב את איכות האתר שלכם ובכך לדרג אותו גבוה בתוצאות החיפוש, משמע, ככל שתהיו טובים יותר כך תופיעו בראשית הרשימה. הקבוצה השנייה היא פרסום ממומן, כמו שזה נשמע, אתם משלמים לגוגל או לכל פלטפורמה אחרת שיפרסמו את האתר שלכם כמודעה וכך אתם מופיעים בראש העמוד הראשון בגוגל או מקבלים חשיפה ברשתות החברתיות(תלוי פלטפורמה). הדבר עלול להגיע לסכומים מאוד גבוהים וזה פחות אפקטיבי לאורך זמן אך אפשר לנצל את הפרסום הממומן בדרכים חכמות ועם קמפיינים מסוימים הפרסום הממומן אפקטיבי ביותר.

2. אתם לא צריכים לרדוף אחרי הלקוחות הם כבר יגיעו אליכם

אם אתם מבצעים את השלבים לקידום אתרים בצורה נכונה וטובה אתם מקבלים פניות מלקוחות פוטנציאליים, לקוחות חוזרים ואתם חושפים את עצמכם לעוד אנשים שצריכים את המוצרים או השירותים שלכם. אתם לא צריכים יותר לרדוף אחרי לקוחות או לחפש אותם, הם כבר יגיעו ישר אליכם, כל שנותר לכם לעשות הוא למכור להם כמו שרק אתם יודעים לעשות.

3. מעקב ובקרה

עם קידום אתרים אתם יכולים לקבל הרבה מאוד מידע ולשלוט על המצב. אתם שולטים למי אתם מפרסמים, למי אתם פונים ואתם יכולים לראות את התוצאות ולשנות את הפרמטרים כדי למקסם את התוצאות עבור העסק שלכם ולהביא יותר לקוחות.