איך בונים חנות וירטואלית?

Table of Contents

חגיגת הקניות הישראלית בבלאק פריידי האחרון מלמדת אותנו על כוחן העצום של הקניות באינטרנט. כדי שגם אתם תוכלו להצטרף להצלחה ריכזנו עבורכם את המידע החשוב שעליכם לדעת כדי לפתוח חנות אונליין.

קונים יותר באינטרנט

אם אתם רוצים דוגמה להיקף העצום של קניות ברשת האינטרנט תוכלו למצוא אותה בנתוני העסקאות של הבלאק פריידי האחרון. במסגרת מבצעים של 24 שעות בלבד הוציאו הישראלים כ-19 מיליון דולר, כך על פי נתונים שפירסמה חברת "כאל". מדובר בעלייה של 76% לעומת השנה שעברה, ונראה שמגמת העלייה צפויה להמשיך.

הישראלים קונים באינטרנט, ואתם יכולים להרוויח מזה. פתיחה של חנות באינטרנט היא עניין לא מסובך ועשויה לתגמל אתכם. לא משנה אם כבר יש לכם חנות פיזית ואתם רוצים לפתוח סניף מקוון, או שאתם רוצים לפתוח חנות אונליין בלבד, חנות באינטרנט יכול להיות אפשרות מצוינת להרוויח כסף.

איך פותחים חנות מקוונת?

חנויות אינטרנטיות ניתן לפתוח דרך פלפורמה קיימת, או באמצעות תכנת קוד פתוח. פלטפורמות קיימות כמו Wix ו-WooCommerce מאפשרות גם לכאלה שאין להם הבנה בתיכנות ליצור חנות אינטרנטית. אבל בניית חנות בעצמכם עלולה לגזול זמן רב, ובנוסף היא תהיה תלוי לגמרי בפלטפורמה בה השתמשתם.

אפשרות נוספת היא להיעזר בחברה לבניית אתרים שתסייע לכם לבנות את החנות עליה אתם חולמים. החברה תהיה קשובה לצרכים שלכם ותבנה את החנות בדיוק באופן שאתם צריכים תוך מתן דגש על המוצרים אותם אתם רוצים למכור.

לכוון לקהל היעד הנכון

אם אתם חושבים על פתיחת חנות אינטרנטית כדאי שתחשבו מי הם הלקוחות העתידיים שלכם. בדיוק כמו בפתיחת חנות פיזית, גם בפתיחת חנות וירטואלית יש לכוון לקהל יעד מסוים כדי להצליח למכור. כיום כמעט כל סוגי האנשים קונים באינטרנט, אבל כדי להגיע אל פלח האוכלוסייה הנכון ולגרום להם להיכנס לאתר שלכם עליכם לפנות אליהם בצורה נכונה וממוקדת.

מה כדאי למכור באינטרנט?

אם אתם חושבים על בניית חנות מקוונת אבל מתלבטים מה כדאי למכור חשוב שתדעו שאפשר למכור כמעט כל דבר. יחד עם זאת, לא כדאי לפתוח חנות נישתית מדי כדי להצליח למכור כמות גדולה של מוצרים. יש חנויות שמתמקדות בתחום אחד, ובאחרות נמכרים מוצרים רבים ושונים, וכדאי להחליט איזה סוג חנות אתם מעוניינים להקים.

אחד הדברים שאנשים נוטים לרכוש ברשת הוא מוצרי צריכה כיוון שהאדם הממוצע לא צריך אותם באופן מיידי. קנייה מקוונת של מוצרים בסופרמרקט צריך לתזמן כך שהמוצרים יגיעו אליכם הביתה בזמן הנכון על ידי מחשבה והזמנה מראש. לעומת זאת, מוצרי צריכה כמו פינות ישיבה לחצר, מוצרי בית שונים ומוצרי ספורט ופנאי הם מוצרים שבדרך כלל לא נצרכים באופן דחוף. מהסיבה הזו נוח מאוד להזמין אותם באינטרנט.