כמה דרכים לקדם את האתר שלכם בעצמכם

Table of Contents

כמעט כל בעל עסק בכל תחום מקים אתר אינטרנט. הדבר גורם לתחרות עצומה על מקום ברשימת התוצאות העולה בגוגל עם הקלקתו של ביטוי כלשהו. בשל התחרות הרבה, קידום אתרים הוא תהליך הכרחי בכדי לשמור על האתר במעלה רשימת התוצאות. קידום אתרים הוא תהליך ארוך וממושך הדורש מעקב תמידי ופעולות על בסיס יומיומי ולכן מומלץ לעשות זאת בעזרת חברה מקצועית. עם זאת, היום ישנם גם כלי קידום אתרים באינטרנט המאפשרים לכם לבצע קידום. אילו כלים ישנם באינטרנט המאפשרים לבצע קידום אתרים חינם?                             Happy group of finger smileys with social chat sign and speech t

כלים שנותנת גוגל

מנוע החיפוש השולט בשוק באופן מוחלט הוא גוגל כמובן ולכן הכרחי לבצע קידום בהתאם לדרישותיה של גוגל. על מנת להתאים את האתר לדרישות גוגל, כלי קידום אתרים שמספקת גוגל הם הכלים הראשונים בהם כדאי להשתמש. גוגל יודעת יותר מכולם מה דרישותיה ולכן כלים שהיא עצמה מספקת ללא ספק יסייעו לכך. מערכת הכלים המתקדמים של גוגל לקידום אתרים, Google Webmaster tools מסייעת לנתח את אופן שימוש הגולשים באתר- מהו משך הגלישה? האם ישנו מעבר בין דפים? מהו הזמן הממוצע להישארות בדף מסויים ועוד. בנוסף מאפשרת המערכת לשנות עמדה ולהביט באתר שלכם מן הצד, מנקודת המבט של גוגל וכך לזהות בעיות אפשריות או דרכים לשיפור ולהעלאת כמות המבקרים באתר. כך תוכלו לגלות בעיות שכלל לא הייתם מודעים להן כמו בעיות בכותרות או תוכן שאינו נכלל באינדקס.

כלים נוספים לקידום

היום מתאפשר קידום אתרים חינם בעזרת תוכנות המציגות  תמונה ברורה יותר באשר לתוכן האתר והתנהלותו הכללית. לדוגמה, אחת התוכנות מאפשרת לנתח נתונים לגבי כמות הגולשים המבקרת באתר בממוצע ביום או כל יחידת זמן אחרת- שבוע, חודש או שנה. כך ניתן לעקוב ולראות האם שינוי שיצרתם באתר הגדיל או דווקא הקטין את כמות הגולשים. ניתן לדעת באיזו דרך הגיעו גולשים לאתר- האם באמצעות חיפוש בגוגל או באמצעות קישור שראו באחת הרשתות החברתיות, אחד הפורומים וכו'. ניתן לדעת מהן השעות בהן האתר זוכה למספר מבקרים הרב ביותר במשך היום, מאילו ארצות מבקרים באתר ועוד. תוכנה אחרת עוזרת לשפר את מהירות האתר, תוכנה אחרת מאפשרת ליצור כתובות אתרים עבור מסעות פרסום מותאמים אישית ועוד.

היום ישנם כלים המאפשרים גם לכם לעזור לאתר שלכם להיות פופולארי ולמשוך אליו גולשים רבים יותר. שילוב בין שימוש בכלים אלה לבין עבודה עם חברה מקצועית הוא אידיאלי.