שירות קידום אתרים – מה עליי לדעת?

Table of Contents

אז יש לכם עסק ובניתם עבורו אתר באינטרנט. באמצעות האתר אתם מפרסמים את העסק, מסבירים על השירות ואף מאפשרים לעשות הזמנות. כל מה שהתייעצתם איתו אמר שהרעיון מעולה ואיחל לכם בהצלחה. גם המעצב עשה עבודה לא רעה והאתר פשוט נראה מדהים. אז מי בכלל יושב על שירותי עיצוב אתרים? אבל בפועל ביום הראשון יש לכם אפס כניסות לאתר; ביום השני אתם מתרגשים משתי כניסות אבל כנראה שזה הייתם אתם; ביום השלישי אתם מגלים שאתם בגלל לא מופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל גם כאשר מחפשים את שמו המפורש של האתר. אז מה עושים?

בתור גולשים אתם תופסים את גוגל כדבר מובן מאליו ולא ממש מקדישים מחשבה רבה לתוצאות החיפוש. עכשיו כאשר יש אתם בעצמכם מפעילים אתר פתאום אתם מגלים דברים שלא ידעתם או סתם לא הקדשתם עבורם מחשבה. בראש ובראשונה אתם מגלים שאתר חדש לא מופיע מיד בתוצאות החיפוש, עם זה עוד אפשר לחיות. אבל כאשר הוא מופיע בתוצאות החיפוש הוא נמצא אי שם בין הדף השמיני לתשיעי של תוצאות החיפוש. שם אף אחד לא מסתכל. זוהי בדיוק הסיבה מדוע אתם צריכים שירותי קידום אתרים.

שירותי קידום אתרים יעזרו לכם להעלות את הדירוג של הדף בעיני מנועי החיפוש וכך לקדם אותו למקום טוב יותר בתוצאות החיפוש. שירותי קידום אתרים משתמשים בתמהיל הכולל קידום אורגני וקידום ממומן על מנת להביא את האתר למקום טוב בתוצאות החיפוש ועל מנת להזרים תנועה לאתר. קידום אורגני נועד על מנת להעלות את דירוג הדף במנועי החיפוש וקידום ממומן נועד על מנת להזרים תנועה לאתר באמצעות פרסומות. כלומר ניתן להזרים תנועה גדולה גם לאתר בעל דירוג דף נמוך. שירותי קידום אתרים משתמשים בו זמנית בשטי השיטות מכיוון שכל אחת יש את היתרונות שלה אך גם את המוגבלויות שלה.

אם בניתם אתר ואין לכם תנועה עליכם לפנות מיד לשירותי קידום אתרים. כמובן שהיה מוטב לבנות את האתר בשיתוף פעולה צמוד עם מקדמי אתרים אבל מוטב מאוחר מאשר מעולם לא. אל תנסו לעשות קידום ממומן בעצמכם אם אין לכם ניסיון, יש צורך במומחה אשר יעשה מחקר מילות מפתח.