קידום בגוגל – מדוע הוא כה חשוב לאתר שלך?

Table of Contents

נראה כי זוהי מוסכמה בעולם העסקי לפיה חייבים אתר באינטרנט בכדי להגיע ללקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים. עסק שאין לו נוכחות אינטרנטית ייקלע לקשיים ויאבד חשיפה יקרה ללקוחותיו. אך לא די בכך שיהיה אתר אינטרנט איכותי, אלא יש צורך להבטיח כי האתר שלכם יהיה ממוקם במיקום גבוה בגוגל. גוגל הוא האתר החשוב ביותר ברשת האינטרנט מכיוון שכל פעולה שגולש עושה מתחילה בגוגל. בין אם אתם עסק קטן ובין אם אתם עסק גדול, אתם חייבים להיות במקומות הראשונים בגוגל. בכדי להגיע למקומות הראשונים בגוגל יש לבצע קידום אתרים באמצעים אורגניים. ללא קידום בגוגל אתם תיקלעו לבעיה קשה והאתר שלכם לא יהיה מדורג במיקום גבוה וכך אתם תפסידו לקוחות חשובים.

קידום בגוגל – על מה לשים דגש?

אז כיצד נבטיח כי קידום האתרים בגוגל יהיה איכותי? חשוב להבין כי גוגל סורקת את האתרים שלכם באופן תמידי ויש לה שיטות לדעת בדיוק מה קורה באתר שלכם. אחד הפרמטרים החשובים ביותר שעליהם גוגל שמה דגש כאשר היא בוחנת את האתר שלכם, הוא זמן השהות של הגולשים באתר. ככל שהשהות באתר שלכם תהיה יותר גדולה כך אתם תדורגו במיקום יותר גבוה. על כן אתם חייבים להשקיע באתר שלכם בכדי להבטיח כי השהות באתר תהיה ממושכת. על האתר להיות מעניין ועליו לתת ערך מוסף לגולשים בכדי להבטיח כי הם ישהו באתר שלכם כמה שיותר זמן. עליכם לזכור זאת ולפעול בהתאם לכך.

כיצד נבטיח כי השהות באתר תהיה מעניינת?

אז מה עלינו לעשות בכדי לעניין את הגולשים באתר שלכם? התשובה היא שעליכם לדאוג לכך שהתוכן יהיה מעניין. אין ספק כי התוכן הוא הדבר החשוב ביותר באתר שלכם ועליכם להשקיע בו כמה שיותר. זכרו כי התוכן קובע במידה ניכרת באיזה מיקום האתר שלכם יהיה ועל כן השקיעו בו וודאו כי הוא ירתק את הגולשים שלכם. ככל שהתוכן יהיה יותר טוב כך אתם תרוויחו יותר ותוכלו להגיע לקהלים חדשים ולשמר קהלים קיימים.