קידום אתרים אורגני – ממה חשוב להימנע?

Table of Contents

קידום אתרים אורגני יכול לאפשר לנו לקדם את העסק שלנו באינטרנט כך שנהנה מחשיפה גדולה יותר. למעשה רוב האנשים שבוחרים לקדם באופן אורגני את העסק שלנו צריכים להיזהר ממספר פעולות. אחת הפעולות שהכי חשוב להימנע מהן כאשר אנחנו מקדמים את העסק באופן אורגני בגוגל היא לא להכניס לאתר תוכן כתוב, סרטונים, תמונות או כל דימוי אחר שהוא מועתק. אסור לעשות שימוש בתוכן מועתק כי תוכן זה הוא לא חוקי ויש עליו זכויות יוצרים של הבעלים המקוריים שלו. שימוש בתוכן מעותק יכול להוביל לכך שהאתר שלנו יוצא מתוצאות החיפוש של גוגל וגם לכך שהאנשים שהעתקנו מהם את התוכן שלנו יתבעו אותנו על הפרת זכויות היוצרים שלהם.

קידום אתרים אורגני – למה חשוב להקפיד על תוכן מקורי?

קידום אתרים אורגני יכול לאפשר לנו להפוך את העסק שלנו לעסק שאנשים רבים רוצים לעשות אתו עסקים ולקבל ממנו שירותים או מוצרים. אם אנחנו רוצים לשפר את התדמית העסקית של אתר האינטרנט שלנו ודרך כך גם של העסק שלנו כדאי לנו להקפיד שכל התכנים באתר שלנו יהיו מקוריים ומעניינים מאוד. ככל שהתכנים שלנו יהיו מעניינים ומקוריים יותר כך הגולשים שיגיעו לאתר שלנו יוכלו ליהנות יותר מהגלישה בו. תוכן מקורי יכול לאפשר לנו לפנות לקהל גולשים גדול יותר. עלינו לשאוף לכך שגולשים שיגיעו לאתר שלנו ירצו לקרוא בו כמה שיותר תכנים ולהשתתף באופן פעיל בפעילות באתר.

קידום אתרים אורגני – למה חשוב להשקיע בבניית קישורים?

קידום אתרים אורגני חייב לכלול גם השקעה רבה בבניית קישורים לאתר שלנו. ככל שלאתר שלנו יהיו יותר קישורים חיצוניים כך האתר שלנו יקודם באופן טוב יותר. כל קישור מגדיל את הדירוג של האתר שלנו בגוגל ומשפר את המיקום שלו. חשוב להשקיע הן בבנייה של מערך קישורים פנימי והן בבנייה של מערך קישורים חיצוני. השקעה הן בקישורים הפנימיים של האתר שלנו והן במערך הקישורים החיצוני שיש לנו תאפשר לנו ליהנות מאתר שמקודם טוב מאוד. זלזול במערך הקישורים של האתר שלנו יוביל לכך שהקידום של האתר לא יהיה אפקטיבי ולא יוביל לתוצאות הרצויות מבחינתנו. חשוב להדגיש שגוגל אוסר על קנייה ומכירה של קישורים בתשלום ושכל קישור שיש לאתר שלנו צריך להיות מאתר שרלוונטי לתחום בו העסק שלנו עובד. קישורים מאתרים שלא קשורים לתחום העיסוק שלנו לא יתרמו לקידום האתר שלנו ויכולים אף להזיק לו.