פרסום באמצעות דפי נחיתה

Table of Contents

אינטנרט הוא תחום דינאמי, מתקדם מיום ליום ויחד איתו מתקדמים גם הכלים לפרסום באינטרנט. לכן כל בעל עסק חדש שזקוק לחשיפה יחשוב על דרך הפרסום וקרוב לוודאי יגיע למסקנה שאם ירצה לקבל פניות מידות – יחשוב על הפרסום בגוגל. פרסום באינטרנט בדרך כלל מתבצע באמצעות דפי נחיתה. ישנם בעלי עסקים אשר כבר עובדים באופן קבוע עם דפי נחיתה, ישנם כאלו ששמעו מחברים ורק לומדים את המטריה. אלו שטרם הגיעו למסקנה שחייבים לפעול גם בדרך מתקדמת על מנת לצבור עבודה, יקראו את המאמר על כלי פרסומי יעיל ואפקטיבי, דהיינו על דפי נחיתה.

דף נחיתה – מה זה?

יש לזכור כי דף נחיתה זאת מודעה או כרזה שמתפרסמת בערוצי פרסום באינטרנט: גוגל, פייסבוק, יוטיוב, פורומים או באמצעות דיוור ישיר. חשוב לזכור כי מטרתו של דף הנחיתה היא להניע לפעולה של השארת פרטים. אם הגולש כבר הגיע לדף הנחיתה שלכם עליו למלא את הטופס או להתקשר. קיימת מחלוקת בנוגע להופעת מספר טלפון במודעה.אפשר לעשות שבוע ניסיון בפרסום ולראות באיזו דרך גולשים מעדיפים ליצור קשר בעקבות המודעה: להתקשר או להשאיר פרטים כדי שיחזרו אליהם. על פי הנתונים הסטטיסטיים לאחר הפרסום,ניתן להסיק מסקנות ולשנות או לשפר את התכנים שבדף הנחיתה. אם החברה עוסקת במספר תחומים ופינה למספר קהלי יעד, מומלץ להכין דף נחיתה לכל מוצר או שירות בנפרד ולקהל יעד בהתאם.

תכנים חשובים בדפי נחיתה

דף נחיתה מורכב ממספר תכנים חשובים:

  1. לוגו החברה – יחסית לתכנים אחרים במודעה הלוגו לא חייב להיות גדול, כיוון שהחשוב ביותר מבחינתו של גולש זה המוצר או השירות המוצע.
  2. מלל שיווקי – לא חייב להיות ארוך מדי. בדרך כלל נפתח בשאלה אחת או מקסימום שתיים. לדוגמה: בעל עסק? מחפש דרך להגדיל את ההוצאות שלך?. במילים אחרות, הגולש שהגיע לדף כבר אומר לעצמו בראש: "כן". בנוסף המלל חייב להיות ממוקד ולדבר אך ורק על המוצר/השירות/המבצע/ההשקה ולא לנסות "לדחוף" מוצרים או שירותים נוספים.
  3. תמונות וסרטונים– התמונות חייבות להיות איכותיות על מנת לשקף איכות, רמה גבוהה של המוצר או השירות המוצע. אפשר להוסיף אפקט של תמונות מחלפות. סרטונים מתאימים יותר לתחומים אשר מפעילים את חוש השמיעה כמו אולמות אירועים, הפקות אירועים וכד'.
  4. טופס – מקום הטופס חייב להיות בולט. כפתר "שלח" חייב להיות בולט במיוחד כי, כצויין לעיל, המטרה העיקרית של דף הנחיתה היא להניע לפעולה של השארת פרטים.

בעת בניית דפי נחיתה תזכרו כי המודעה צריכה כל הזמן לכוון את הגולש להשאיר פרטים בטופס, לכן מומלץ להוסיף חצים מכוונים ומלל כמו: "לקבלת הנחה מלא את הטופס הבא", או: "לקביעת פגישת יעוץ חינם השאירו פרטים בטופס."

לסיכום, דף נחיתה לא חייב להיות יפה, אבל חייב להיות מצליח, חייב לעשות עבודה, להביא פניות, להביא לקוחות פוטנציאליים אשר יהפכו ללקוחות בפועל ולהגדיל את ההכנסות שלכם!