פיתוח אפליקציות לעסקים וחברות

Table of Contents

נכון לשנת 2020 חברות ועסקים מודעים לכך שחברה שאינה מציעה ללקוחותיה הקבועים והפוטנציאליים אפליקציה של החברה להורדה, היא חברה שלוקה בחסר ותתקשה בכל הקשור אל תחרות מול המתחרים שלה.  במאמר זה נסביר מדוע פיתוח אפליקציות לעסקים וחברות הוא בגדר חובה ומה זה בעצם אומר. התחילו לקרוא..

אז והיום – פיתוח אפליקציות

אם עד לפני עשרים שנה רוב העסקים היו זמינים עבור לקוחותיהם רק באמצעות חנות פיזית שהציעה לרוב שעות פעילות מוגבלות ולאחר מספר שנים העסק היה זמין עבור לקוחותיו גם באמצעות אתר אינטרנט אליו הגיעו הלקוחות באמצעות המחשב האישי שלהם, כיום יש דרך מהירה וקלה לקריאה אודות מוצריה החברה, שירותיה ורכישת או השכרת אותם מוצרים וזאת באמצעות השכרת שירותיה של חברת פיתוח אפליקציות שתפתח לאותה חברה או עסק את האפליקציה הייעודית המתאימה לכל צרכיה.

אפליקציות בשנת 2020

אפליקציה של חברה היא דרך נפלאה לתזכר את הלקוחות הקיימים בכל הקשור אל מוצרים שהגיעו לחברה ולחשוף בפני לקוחות חדשים  אודות החברה שלכם, מוצריה ומבצעים שונים אותם אתם מציעים לקהל הצרכנים. חברה שאינה מציעה ללקוחותיה ולקונים פוטנציאליים את האפשרות להוריד אפליקציה לסמארטפוןס או לאייפד ולפעול במהירות באמצעות האפליקציה היא חברה שעדיין אינה מצליחה להבין את נפלאות השיווק הדיגיטלי המתקדם והחדשנות הטכנולוגית הקיימת וקרוב לוודאי שמדובר על חברה שתתקשה בגיוס מהיר של לקוחות חדשים. בנוסף, חשוב להיות מודעים לכך שרוב הלקוחות אשר אחראים על הכנסותיה של החברה הם הלקוחות הקבועים או במילים אחרות הלקוחות החוזרים. לקוחות אלו יקנו בקלות ובמהירות את המוצרים המוכרים להם בעת תזכור או באמצעות קישור של עמוד מוצר באפליקציה שלכם.

פיתוח אפליקציה לעסק – כל היתרונות באפליקציה אחת קטנה

  • התאמה למכשיר – היתרון הראשון של פיתוח אפליקציה הוא שהאפליקציה משתלבת באופן טבעי במכשיר הסמארטפון או הטאבלט. היא מתאימה למסך הקטן ומוצגת באופן ברור ועושה שימוש מיידי במאפייני החומרה בה היא מותקנת, כמו למשל במצלמה.
  • לא חייבים אינטרנט – לקוח יכול להשתמש באפליקציה גם כאשר הוא אינו מחובר לאינטרנט. כלומר גם במצב של OFFLINE וזאת משום שחלק מהמידע שלה נמצא בזיכרון המכשיר שבו היא מותקנת.
  • הודעות פוש – יש אפשרות של העסק להשתמש בהודעות פוש וכך לתקשר עם הלקוחות של העסק ולשווק מוצרים ושירותים שונים שלו.

כעת, כל שנותר לעשות הוא לבחור בקפידה את אותה חברת פיתוח אפליקציות שמאגדת ניסיון רב בפיתוח אפליקציות לעסקים וחברות וזו שמתחייבת בפניכם לתוצאה בה אתם מעוניינים וזאת לאחר הבנת הדרישות שלכם הלקוחות, תהליך איפיון קפדני של האפליקציה המיועדת ופיתוח אפליקציה בהתאמה מלאה לכל דרישותיו של הלקוח. בהצלחה!