סרטי תדמית ועולם קידום האתרים

Table of Contents

לרוב המכריע של העסקים כיום יש נוכחות באינטרנט – בין אם מדובר בדף פייסבוק עסקי, באתר תדמית מושקע או בחנות אונליין שמוכרת את המוצרים כשלוחה ווירטואלית של ההתנהלות העסקית. ניתן להניח כל בעלי העסקים מבינים כיום שללא השקעה באינטרנט עתידם לוטה בערפל. קשה מאד לנהל תכניות לטווח ארוך בעולם שבו מרבית השיווק, הקידום, הפרסום והשגת הלקוחות החדשים מתרחשים על גבי מסכי המחשבים והמכשירים הניידים. רק לפני שנים מעטות עסקים מקומיים או ממוקדים במיוחד הניחו שהם יוכלו להסתדר גם בלי אתר, אבל בעקבות פניות לקוחות ושאלות כולם כבר יודעים שהקמת האתר היא בגדר כורח תדמיתי של ממש.

בעלי עסקים קטנים עשויים לתהות האם לאתר של העסק יש ערך מעבר לעצם קיומו. התשובה היא חד משמעית כן – האתר של העסק יכול בקלות להפוך לדרך חדשה, פורצת דרך ומניבה למשיכת לקוחות חדשים לתוך העסק. כדי לממש את החזון הזה בעל העסק יצטרך להכיר את עולם קידום האתרים ואת אופני הפרסום ברשתות החברתיות ובכלל זה ללמוד גם על יתרונותיהם של סרטי תדמית – שיטת קידום חדשנית במיוחד.

קידום האתר ברשת

את העסק שלכם ניתן לקדם בשתי דרכים, שגם תורמות זו לזו ומזינות זו את זו. הדרך הראשונה היא לדחוף קדימה את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל. כלומר – יש לזהות ולאבחן את שאלות החיפוש הרלוונטיות לתחום הפעילות של העסק שלכם, ואז לשאוף לכך שהעסק יופיע באחד המקומות הגבוהים שבדף החיפוש הראשון של גוגל. כדי להשיג את המטרה החמקמקה הזו לא די בפרסום ממומן, שתוצאותיו נעלמות ברגע שמפסיקים את הזרמת המימון. יש לבצע עבודת קידום אינטנסיבית הכוללת בין השאר כתיבת תכנים רלוונטיים, שיתופי פעולה עם אתרים נוספים ועוד. דרך הקידום החשובה השניה היא הפעילות ברשתות החברתיות אשר תכניס עוד גולשים לאתר שלכם ובכך תסייע לקידומו בגוגל, אך יש לה חשיבות גם כשלעצמה.

כך למשל כאשר אנו חושבים על יתרונותיהם של סרטי תדמית אחת הנקודות החשובות היא הויראליות של הסרטונים הללו. כולנו מכירים את הסרטונים המצחיקים, המעניינים והמאתגרים שרצים ברשת. כאשר אנחנו מצליחים להפיק סרטון שכזה סביר להניח שאנשים יסמנו עליו 'לייק' וישתפו אותו יותר משהם משתפים עוד תמונה או עוד סטאטוס. הסרטונים יכולים לשמש את העסק בפייסבוק, ביו-טיוב ובגרסה מקוצרת גם באינסטגרם. הרשתות החברתיות הן כלי נפלא לקידום העסק, והסרטונים הם אמצעי מעולה להשיג קידום מיטבי בזמן קצר.