למכור – ובקלות: הקמת חנות אונליין

Table of Contents

יש לכם מוצרים מצוינים והחלטתם שהגיע הזמן למכור אותם גם אונליין. הקמת חנות אינטרנטית היא הצעד החכם הבא. זה נשמע פשוט, אך יש צורך לדעת גם באיזו פלטפורמה לבנות את החנות, וכיצד לתפעל אותה.  שופיפיי היא אחת הפלטפורמות המתקדמות והמוצלחות להקמת חנות אונליין, וניתן בהחלט ללמוד כיצד לעבוד איתה באמצעות קורס שופיפיי מקצועי אשר מועבר על ידי shopify experts, חברה עם מומחיות וניסיון בהקמת חנויות אינטרנטיות. כך תעשו זאת בקלות.

האם זה כדאי?

מוצרים טובים ורצון למכור יותר מהם הם דבר חשוב, אך לא כולם בטוחים שכדאי לעשות את הצעד הזה. פתיחת חנות אינטרנטית יכולה להיות דילמה רצינית עבור בעלי עסקים. לא כולם מכירים ביתרונותיו וביכולותיו של האינטרנט, רבים מהם לא בטוחים כי יצליחו להשתלט על התפעול השוטף ועל אספקת המוצרים ויש כאלו שכלל אינם יודעים מאיפה להתחיל. האם צריך לבנות אתר חדש? האם ניתן לשדרג את האתר הקיים? ומה הדרך היעילה ביותר לעשות זאת? בין שלל האפשרויות, הגיוני שבעלי חנויות פיזיות יחושו מבולבלים. מה גם שאין להם את הזמן לעבור קורס פרונטלי ארוך כדי להכיר תוכנת מחשב אחת.

איפה להקים את החנות?

התלבטות מרכזית של בעלי עסקים אשר מעוניינים לפתוח חנות אינטרנטית היא באיזו פלטפורמה להשתמש על מנת למכור את המוצרים. ניתן למכור מוצרים אונליין באמצעות אתרי מכירה כדוגמת איביי או אטסי, לבנות אתר באמצעות מערכת ניהול כדוגמת וורדפרס או להקים את החנות על פלטפורמת שופיפיי. היתרון המהותי בשופיפיי, כך יגיד לכם כל shopify experts היא הייעוד שלה. שופיפיי נוצרה על מנת לאפשר הקמה פשוטה ונוחה של חנויות  אונליין. בשונה מאתרי מרקטפלייס כדוגמת איביי, החנות היא בבעלות בעל העסק. באטסי למשל, החנות יכולה להיסגר ללא הודעה מוקדמת ולגרום להפסדים. כמו כן, העמלות המשולמות לפלטפורמות של מרקטפלייס גבוהות יותר מאלה של שופיפיי. בשונה ממערכות להקמת וניהול אתרים כמו וורדפרס, שופיפיי מכילה את כל האלמנטים אשר מאפשרים תפעול נוח ופשוט של חנות אינטנרטית.

עשו זאת בעצמכם

במידה ואתם טיפוסים עצמאיים, יתכן ותרצו לשקול להקים חנות אינטרנטית בכוחות עצמכם. גם אם בפועל לא תהיו אתם אלה שמעלים מוצרים לחנות או מעדכנים פרטים בתוכה, חשוב להבין כיצד המערכת פועלת ומה היכולות שלה. כיום ניתן להשתתף בקורס בן מספר מפגשים, קורס שופיפיי הכולל את כל מה שחשוב לדעת על הפלטפורמה ועל הקמת חנות אונליין באמצעותה. לא תידרשו להגיע למפגשים פרונטליים שונים, אלא ניתן כיום לעשות זאת היישר מהמחשב הביתי, דרך קורס אינטרנטי, המועבר על ידי shopify experts בעלי ניסיון. בתוך מספר שיעורים פשוטים להבנה, הכוללים את כל מה שחשוב לדעת על הקמת חנות אינטרנטית דרך שופיפיי, תוכלו גם אתם להיות מומחים, או לפחות להרגיש שאתם עובדים במקצועיות.