חשיבותו של בחירת שרת אחסון לאתר

Table of Contents

כל אחד מעוניין שאתר האינטרנט שלו ייבנה על ידי הטובים ביותר בתחום ולאחר שמסתיימת הבנייה של האתר כל אחד בוחר בקפדנות את אותה חברה שמציעה שירות קידום אתרים וזאת על מנת שאתר האינטרנט יזכה לדירוג גבוה ומיקום אידיאלי בפלט תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש, אך כמה אנשים באמת לוקחים בחשבון את כל הקשור אל בחירת שרת אחסון לאתר שלהם? התשובה היא שרוב האנשים אינם יודעים דבר או שניים אודות אחסון אתר אינטרנט וחשיבות בחירת שרת האחסון שלהם, דבר שיכול לפגוע בתפקוד הכולל של האתר שלהם.

בונים אתר ומאחסנים אותו
תהליך בניית אתר אינטרנט יכלול בחירה של חברת בניית אתרים מקצועי, הגדרת מטרות האתר, ביצוע מחקר שוק, איפיון אתר האינטרנט, מחקר מילים, בחירה ורכישה של דומיין לאתר, אחסון האתר, עיצוב האתר, קידום האתר ולאחר מכן שיווק של האתר ופרסום שלו באינטרנט.
רוב האנשים מעדיפים לבחור בחברה אחת מקצועית שמספקת שירותי בניית אתרים, קידום אתרים וכן פרסום ושיווק אתרי אינטרנט בגוגל ובמקומות שונים באינטרנט. למרות שהחברה מבצעת את כל כל אותן פעולות במקצועיות יש לקחת בחשבון שישנן החלטות מסוימות שהלקוח צריך לקבל וזאת במסגרת בניית האתר והעלתו לאוויר המרחב הווירטואלי, כמו למשל בחירת שרת אחסון לאתר אינטרנט.

אחסון אתרים – מה זה אומר?
חשוב לקחת בחשבון שכל אתר אינטרנט חייב להיות מאוחסן על שרת בטרם הוא עולה לאוויר. ללא אחסון של קבצי המידע של האתר לא ניתן להעלות אותו למרחב הווירטואלי. הקבצים השונים שעל השרת חייבים להיות זמינים בכל השעות של היממה. נכון להיום יש חברות אחסון רבות שמציעות שירותי אחסון אתרים. אלו מציעות סוגים שונים של חבילות לאחסון האתר כאשר כל חבילה שונה בנפח שלה, במיקום של האחסון (כלומר יש חברות שמציעות אחסון אתרים על שרת אחסון הממוקם בישראל ויש כאלו שמציעות אחסון על שרתים הממוקמים במדינות שונות בחו"ל) ובמהירות של התעבורה. טרם בחירת חברת אחסון אתרים חשוב מאוד לוודא שהיא מציעה שירות אחסון המתאים לפלטפורמה עליה האתר שלכם נבנה, שמדובר על חברה אמינה שידועה כחברה שבבעלותה שרתים יציבים (מינימום תקלות), חברה שמספקת תמיכה טכנית ללקוחותיה בכל שעות היממה וכזו שמציעה את החבילה המתאימה ללקוח במחיר התואם את התקציב שלו.

לסיכום, כל אתר אינטרנט בישראל או בכל מקום אחר בעולם חייב להיות מאוחסן על שרת. כלומר, קבצי האתר תמיד חייבים להיות מאוחסנים על שטח הדיסק של השרת ברשת האינטרנט. טרם בחירת חברה שתספק לכם שירות זה חשוב להתייעץ עם מומחים, לבחון את המוניטין של החברה ולבסוף לבחור באותה חברה שתענה בצורה הטובה ביותר על כל דרישותיכם. בהצלחה.