בניית אתרים

Table of Contents

על מנת לבנות אתר שיהיה מוצלח (כלומר ימשוך לקוחות פוטנציאלים ואך יגרום להם להישאר זמן רב באתר ואפילו לסגור עסקה באופן מקוון), הרי שראוי לחבר בין כמה נקודות, ולו על מנת לוודא שכל נישה באתר מטופלת כהלכה. כך למשל ראוי לציין שחשוב ביותר שהאתר יותאם למגוון אמצעי המדיה שקיימים כיום (למשל למכשיר החכם או לטאבלט), חשוב ביותר שהאתר יהיה מעוצב נכונה בהתאם לאופי המוצר וקהל היעד, חשוב ביותר שהאתר יכיל תוכן איכותי בהתאם לנושאים שקשורים למהות העסק, חשוב ביותר שהאתר יהיה מגובה כהלכה, חשוב ביותר שהלקוח יוכל לערוך שינויים ביתר קלות בכול קטגוריה ולא יהיה תלוי בנציגי החברה על מנת לשנות או לעדכן וחשוב ביותר שהאתר יהיה איכותי, אחרת גוגל עשוי לזהות שמדובר באתר פסול, ועל כל יוריד אותו באופן אוטומטי לתחתית רשימת התוצאות, או יותר מכך – פשוט יימחק אותו.

בחירה מודעת

לאור כל זאת, יש להשאיר את מלאכת בניית התרים למקצוענים. מכאן שבין היתר יש לצפות מחברה שמתמחה בתחום שתחזיק גרפיקאי, כותב תוכן, אשף מחשבים וכדומה, וזאת כי רק כך ניתן להבטיח אתר איכותי אשר יענה על יעדי הלקוח ובסופו של יום יביא תוצאות. מכאן שאין להתבייש, אלא יש להרגיש בנוח לשאול מיהם אנשי הצוות. כמו כן תמיד מומלץ לבקש לראות אתרי קודמים שהחברה בנתה, וזאת על מנת שתוכלו להתרשם מדברים מוחשים. מה עוד מומלץ לבחון? מיהם לקוחות החברה, מהו רף המחירים, מה הניסיון של החברה ולבסוף נציין שתמיד מומלץ לבקש לדבר עם לקוחות קודמים, כי לקוחות מרוצם אינם משקרים.

חשיבה קדימה

כאשר מדובר על מלאכת בניית אתרים, יש להבין שעדיין אין להזכיר מילה על קידום אתרים, ולו כי פה מדובר על השלב השני בו יש לטפל, רק לאחר שהאתר עונה על ציפיות הלקוח ועומד הסטנדרטים הגבוהים שאותם מכתיבה חברה שמכירה את הנוף האינטרנטי. כמו כן, כאשר עומדים לבחור חברה עבור בניית אתרים, לא פעם ראוי לבחור בחברה אשר יודעת להציע גם שירותי הקמה וגם שירותי קידום, וזאת על מנת להימנע מחיפוש מחודש אחר החברה האידאלית לקידום אתרים. בנוסף, כאשר פונים אל חברה אשר יודעת להציע את שני השירותים המשלימים והכה חשובים, הרי שבעצם נדרשת פחות עבודה, ולו כי החברה כבר מכירה את קהל היעד, את היעדים ואת התפישה הכללית של העסק, כך שבין היתר גם נחסך זמן יקר.