הקמת אתרים

Table of Contents

בעידן של היום, אם אין לך אתר, אתה לא קיים. וגם אם יש לך אתר, הוא חייב להיות מקצועי ואיכותי, כזה שמשקף בדיוק את המוצר שלך, המסר שלך והייחודיות שלך. חברת "סטאר שיין" מתמחה בהקמת אתרים למגוון רחב של לקוחות ובפלטפורמות המתקדמות ביותר, ומספקת את כל השירותים הנילווים להקמת אתר, החל מאפיון האתר, עיצוב, עדכון וקידום של האתר.

בניית אסטרטגיה לאתר

לכל לקוח מתאים סוג אחר של אתר, בהתאם לשירותים שהוא מציע. מן הסתם, חנות בגדים און-ליין לא יכולה להיות מאופיינת באותם הפרמטרים של חברת עורכי דין או של צלם חתונות. לכן, האסטרטגיה של האתר, תוך בחינת המקומות העתידיים בהם נרצה לשווק אותו, הינה חשובה וקריטית, וזוהי הנקודה הראשונה בה מתחיל המסע שלנו לקראת הקמת האתר האולטימטיבי בעבור הלקוח. האסטרטגיה תכלול בתוכה את קהל היעד, את היתרונות של החברה ושל שירותיה, בחינה של האתרים המתחרים בה ועוד.

בחירת העיצוב לאתר

העיצוב הינו אחד החלקים החשובים ביותר בעת הקמת אתרים. העיצוב צריך למשוך את העין ולהתאים במדויק לקהל היעד ולאופי של החברה. כמו כן, יש לבחון את הנוחות של האתר, את כמות העמודים של אתר והתוכן אל מול תמונות. העיצוב של האתר צריך להיות גם אסתטי ובעל מסר, גם אטרקטיבי ובד בבד גם נוח לגולש.

הקמת האתר בפועל

לאחר בחינת הפרמטרים האסטרטגיים והעיצוביים של האתר ניגשים אל מלאכת הקמת האתר בפועל, הכוללת את הצד הטכנולוגי, תוך בחינה של נראות האתר גם במחשב וגם בטלפונים חכמים – שילוב של טכנולוגיות חכמות ומתקדמות הינן קריטיות, מאחר ומרבית הגלישה באתרים נעשית היום באמצעות סמארטפונים. לאחר בדיקה טכנית של האתר ואישור סופי של הלקוח ניתן להשיק את האתר ולהעלות אותו לאוויר.

 

הקמה של אתר חדש הינה מלאכת מחשבת, המערבת גם טכנולוגיה וגם אסתטיקה, גם שיווק וגם תוכן. כל אלו, משולבים יחדיו בצורה חכמה המותאמת באופן אישי אל כל לקוח ולקוח על מנת למקסמם את כל היתרונות להגדלת החשיפה והיקף המכירות.