פרסום בגוגל עם סוכנות פרסום או עצמאי – מה כדאי?

Table of Contents

כל בעל עסק יודע כי עליו לבנות אתר איכותי ומושקע, לקדם אותו אורגנית בגוגל ולהשקיע בקידום העסק במגוון אפיקי פרסום. כדי לקדם את העסק שלכם באינטרנט וליהנות גידול משמעותי במכירות מומלץ לעבוד עם סוכנות פרסום מקצועית ויעילה, עם זאת לא לכל עסק יש את התקציב הנדרש, במיוחד לעסקים הקטנים, לכן כדאי לדעת כי אפשר לנהל קמפיינים במערכת הפרסום של גוגל באופן עצמאי. האם כדאי לבצע פרסום בגוגל לבד או שעדיף עם סוכנות פרסום מקצועית? הכתבה הבאה תציג בפניכם מדוע כדאי לפנות לאנשי המקצוע המנוסים והמיומנים.

קודם כל מהו פרסום בגוגל ולמה אתם צריכים אותו?

פרסום בגוגל נחשב לאחד מאפיקי הפרסום היעילים ביותר, כל עוד מבצעים אותו נכון. לבטח שמעתם מבעלי עסקים אחרים שניסו לנהל קמפיינים לבד ולא הצליחו להשיג את התוצאות הרצויות, לכן הם טוענים כי חבל על הכסף שלכם. לעומת זאת, אתם יכולים לשאול אנשי עסקים אחרים שהשקיעו במודעות הפרסום בגוגל וזכו לתוצאות מדהימות ולגידול משמעותי במספר הלקוחות ובמכירות.

הפרסום במנוע החיפוש הפופולרי מאפשר לכם להציג מודעה במיקום אטרקטיבי בדפי התוצאות של גוגל. מודעות הפרסום מוצגות על פי רוב מעל התוצאות האורגניות, כאשר המודעה שלכם תוצג בהתאם לביטויי מפתח שקבעתם ועל פי פרמטרים שעליכם להגדיר מראש כגון מיקום, שפה, טווח גילים, מין ועוד.

פרסום בגוגל – לבד או על ידי סוכנות פרסום?

מערכת הפרסום של גוגל נחשבת למתקדמת במיוחד, יש בה כלים רבים לכן נדרש ניסיון וידע רב כדי להפיק קמפיינים מוצלחים. אמנם, כל אחד יכול לפתוח חשבון במערכת הפרסום של גוגל (Google Ads), לקרוא מדריכים ולנהל קמפיין באופן עצמאי. המציאות מוכיחה כי מעטים מצליחים לקבל לידים איכותיים, לשפר את יחס ההמרה וליהנות מגידול במכירות כאשר מנהלים את הפרסום לבד.

לאנשי המקצוע יש ניסיון וידע וכדאי לנצל זאת כדי להקים קמפיינים שבאמת עובדים. בדיוק כפי שאתם מזמינים טכנאי מזגנים כדי לתקן את המזגן במשרד או בבית, ולבטח אינכם מנסים לפתור את הבעיה לבד, כך עליכם לנהוג כאשר אתם מעוניינים לפרסם בגוגל. אם אתם מנהלים עסק קטן או מתקשים לגייס תקציב לפרסום באמצעות סוכנות תוכלו להשקיע זמן כדי ללמוד את הנושא, לנסות להעלות קמפיינים לבד וללמוד מטעויות, ואתם יכולים גם ללמוד את התחום באמצעות קורס מקצועי.

פרסום באופן עצמאי בגוגל יחסוך לכם עלויות בטווח הקצר ואתם יכולים לקבל שליטה מלאה ויד חופשית כדי לנהל את הקמפיין כראות עיניכם. אם אתם רוצים לקבל תוצאות טובות וליהנות מתמורה מלאה מעלות הפרסום, עדיף לפנות לאנשי מקצוע.

סוכנות פרסום דיגיטלית מתמחה בין השאר בפרסום ממומן בגוגל, היא תנהל עבורכם את הקמפיינים במקצועיות בעוד אתם יכולים להתמקד בנושאי הליבה של העסק וליהנות משקט נפשי כיוון שהפרסום מנוהל על ידי אנשי מקצוע מנוסים. סוכנות פרסום בגוגל מנסחת בריף שיווקי, עורכת מחקר שוק ובודקת את המתחרים שלכם, קובעת אסטרטגיה ומציעה קמפיין קריאטיבי המותאם למאפייני קהל היעד.

לסוכנות הפרסום יש ניסיון רב לכן לא תבזבזו כסף וזמן על ניסיונות ולמידה, הסוכנות פועלת בשקיפות מלאה, שולחת לכם דוחות, משנה את הקמפיין לאחר ניתוח תוצאות, והיא תעשה הכול כדי שהפרסום שלכם ישיג את התוצאות שנקבעו מראש.