מקדמים כפרילנסרים? כך תקבלו שליטה מלאה על העסק

Table of Contents

תחום קידום האתרים בסופו של יום מצריך מחשב נייד, פינת עבודה בבית, במשרד או בבית קפה ומספר תוכנות שיסייעו בעבודה השוטפת ובביצוע הערכות מקצועיות שונות באשר לאתרי לקוחות, אתרי מתחרים ואתרים לביצוע שיתופי פעולה. לאור כל אלו, ישנם לא מעט מקדמי אתרים שצברו ניסיון תעסוקתי ועתה החליטו להציע את שירותיהם כפרילנסרים.

על פניו, העבודה היא אותה העבודה והפרטיקות מוכרות בין שאנחנו שכירים ובין שאנחנו עצמאיים, אך ניהול הלקוחות עולה דרגה וכעת מסתמך אך ורק עלינו ועל תפקודינו. בהתחלה כאשר מספר הלקוחות הוא מצומצם עוד אפשר לעבוד בצורה מסודרת ונקייה, אך ככל שקצב הלקוחות גובר, כך אנו עלולים למצוא עצמנו עד מהרה במערבולת של משימות מבלי שנוכל למצוא את הידיים והרגליים.

נהלו את העסק שלכם תחת ממשק אחד

כיום ניתן למצוא מגוון מערכות לניהול משימות המאפשרות לנהל את כלל פעילות העסק מתוך פלטפורמה אחת. עבור פרילנסרים שעובדים לרוב לבדם או יחד עם מספר שותפים בודדים מדובר במערכת שיכולה לשנות את פני הדברים מן הקצה אל הקצה, וכיצד?

  • מערכות שכאלו מאפשרות לסנכרן את הדואר האלקטרוני כך שניתן להפוך כל אימייל שנכנס למשימה. נוסף על כך, ניתן לערוך לו"ז יומי, חודשי ושנתי על-ידי קביעת משימות חוזרות ותקופתיות.
  • במערכת ניהול משימות ניתן לקבוע תזכורות שמשורשרות ישירות אל המשימה עם תאריך ושעה. בדרך זו נוכל לדעת בוודאות שאיננו מפספסים שום מטלה.
  • במידה ואנו עובדים יחד עם שותפ/ה או מספר שותפים, אז הרי שניתן לעשות שימוש במערכת לסנכרון טוב יותר בין כלל העובדים עם שיתוף צפייה במשימות והקצאת משימות לטיפול בין העובדים.

נהלו את הזמן שלכם בחוכמה

משימות הקידום יכולות להיות רבות ומגוונות. בשעה מסוימת נדרש לכתיבת תכנים, בשעה אחרת נידרש לשיחה עם הלקוח בשביל לגבש אסטרטגיה תקופתית ולקבל תמונת מצב עדכנית ובשעה נוספת בכלל ננתח את קצב ההתקדמות של אתר בו השקענו את מיטב זמננו לאחרונה. כולנו מכירים את התחושה כאשר המשימות הן רבות והדאגה רק עולה. לא פעם, תחושת חוסר הסדר הזו יכולה להשכיח מאיתנו משימות או לפגוע באפקטיביות שלנו לאור הדאגות המרובות.

בעזרת מערכת ממוחשבת נוכל להסדיר את כלל המשימות תחת קורת גג אחת ואף לערוך לנו תזכורות שיקפצו במייל ובממשק. ניהול זמן אפקטיבי הוא לא רק שיטת עבודה טובה, הוא גם דרך להפחית לחצים ומתחים שמטבע הדברים מופיעים כאשר אנחנו עצמאיים.

אלו פיצ'רים נוספים נכללים במערכת שכזו?

ישנו מגוון רחב של מערכות לניהול משימות כאשר חלקן מאפשרות לנו לנהל את הלו"ז היומי בצורה טובה יותר וחלקן מגדילות לעשות ומאפשרות לנו לקבל שליטה מלאה על העסק מתוך פלטפורמה אחת. אם אתם מחפשים מערכת עמה תוכלו לעבוד לאורך טווח זמנים נרחב, אז הקפידו להתמקד בפלטפורמות המשלבות פיצ'רים נוספים דוגמת קבלת ומיון לידים של לקוחות פוטנציאליים המתעניינים בקבלת השירות, סנכרון עם מערכות חשבונאיות להפקת חשבוניות ומסמכים חשבונאיים אחרים ועוד.

בעזרת האחדה מלאה של שירותי העסק תחת ממשק אחד, תוכלו להסיר דאגה מלבכם שאינכם מפספסים משימה או מטלה ושתמונת המצב משתקפת במלואה מבלי להחסיר ולו את הפרט הקטן ביותר.