למכור באיביי ולהרוויח – מהיכן מתחילים?

Table of Contents

כולם מסביבכם מדברים על כך שהם עושים כסף דרך מכירה באיביי או מכירות באמזון? הגיע הזמן שגם אתם תדעו על מה כולם מדברים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי וראשוני למטרות מסחר באיביי. קראו, למדו וגם אתם תוכלו להתחיל למכור באיביי ולהרוויח.

מספר מילים על eBay

איביי הוא למעשה אתר מכירות פומביות ומכירות ישירות באינטרנט באמצעותו מתקיים שוק עולמי מקוון המאפשר לכל אחד ואחת מביניכם לבצע פעולות מסחר מקומיות ופעולות מסחר בינלאומיות כאחד. היקף המוצרים הנמכרים דרך איביי מגיע למאות מיליוני פריטים בשנה, כאשר כל מוצר מוצע למעשה למכירה באמצעות מכירה פומבית או מכירה במחיר קבוע. האתר עצמו מספק לסוחרים בו ליהנות ממגוון רחב של שירותים המיועדים להגדיל את הכנסותיהם לאורך זמן. כל סוחר המשווק מוצרים דרך הפלטפורמה המקוונת של איביי, נדרש לשלם עמלת מכירה קבועה בגין כל פריט אותו הוא מציע למכירה וכן אחוז מסוים מהמחיר הסופי של המוצר לאחר מכירתו.

למכור באיביי – מהיכן מתחילים?

על מנת להתחיל לסחור באיביי ולמעשה למכור מוצרים כאלו ואחרים, תדרשו לפתוח חשבון באיביי. פתיחת החשבון איננה כרוכה בתשלום והיא מתאפשרת לכל אחד ואחת מביניכם באמצעות הליך הרשמה פשוט ומהיר לאיביי.

לאחר פתיחת החשבון באיביי, תדרשו לפתוח חשבון חינם בפייפאל שהוא למעשה שירות תשלומים באמצעותו תוכלו לגבות כסף עבור המוצרים השונים אותם תשווקו באיביי. פתיחת חשבון בפייפאל הינה בחינם והיא מצריכה מכם הזנה של אמצעי תשלום: כרטיס אשראי בינלאומי. לאחר שפתחתם את החשבון תוכלו להעמיד לרשותכם דף מכירה עבור כל מוצר ומוצר אותו תרצו לשווק באיביי. על מנת להפוך את דפי המכירה שלכם לאטרקטיביים יותר הקפידו לתאר את המוצר במספר מילים קצרות וקולעות ובמידת הצורך תארו את מידות ופרטי המוצר הרלוונטיים כגון: גובה, משקל, צבע, מידה וכדומה.

בדף המכירה שלכם באיביי תוכלו למכור כל מוצר ישן או חדש העומד לרשותכם, החל מנעלי צבא ישנות אותם אתם מחזיקים כבר המון שנים, דרך אוספים שונים אותם צברתם לאורך השנים ועד למוצרי צריכה שונים רותם תוכלו לרכוש מספקים שונים מחוץ לאיביי ולמעשה להציע אותם למכירה באיביי וזאת במסגרת שלבים מתקדמים יותר של המסחר באיביי.

בתחילת הדרך, אנו ממליצים לכם למכור כל מיני מוצרים משומשים אותם כל אחד ואחת מאיתנו מחזיק בסביבת מגוריו, לרבות, ספרים ותקליטים ישנים, בגדים משומשים, כלי כסף וכלי בית שונים וכדומה. כמו כן, הקפידו להעלות מוצרים בעלי עניין על פי עונות השנה, לדוגמא, לקראת הקיץ העלו מוצרי ים וחוף וכדומה.

כל מכירה באיביי יכולה להניב עבורכם אחוזי רווח כאלו ואחרים, כאשר לימוד מקצועי של הנושא והרחבת הידע וחושי המסחר שלכם לאורך זמן יכולים להפוך את פלטפורמת המכירות של איביי למקור הכנסה משמעותי עבורכם. כיום, תוכלו למצוא מגוון רחב של קורסים מקצועיים העוסקים בנושא מכירות באיביי או מכירות באמזון.