חדשות קידום אתרים – המפתח להצלחה שלכם

Table of Contents

התעדכנות מתמדת בחידושים המתרחשים כל העת ברשת האינטרנט ובייחוד חדשות קידום אתרים הן חלק בלתי נפרד מהשמירה על רלוונטיות בתחום הקידום האורגני, הן מבחינה עסקית, הן מבחינה תדמיתית והן מכל בחינה אחרת. בסוף שנת 2013 כמעט ואין מי שאיננו מודע לחשיבות הגדולה של רשת האינטרנט בכל היבט של חיי היומיום, החל מההיבט השיווקי, דרך ההיבט החברתי וכלה בהיבט הפוליטי. באותה מידה, אנו מודעים לחשיבותו של קידום אתרים מקצועי ככלי הכרחי בדרך להצלחה, ברמה העסקית או בכל רמה אחרת. כדי להצליח בזירה תזזיתית שכזו, המצויה כל הזמן בתהליכי שינוי והתקדמות, חשוב ביותר לפעול בשתי זירות; האחת, קריאת חומר בנושא והתעדכנות בחידושים ובשינויים המתרחשים כל העת, והשנייה היא פעילות בשטח – משמע, קידום אורגני. בהקשר זה, ניתן לפנות לחברה מקצועית בתחום או לחילופין לנסות ולבצע את המשימה בכוחות עצמכם באמצעות שימוש בכלים של קידום אתרים בחינם.  

חדשות קידום אתרים – להיות עם האצבע על הדופק

קריאת חדשות קידום אתרים היא ללא ספק אחד הכלים החשובים ביותר להצלחה במנועי החיפוש השונים, ובייחוד בגוגל. מאז נכנסו לשימוש מנועי החיפוש השונים, ובראשם גוגל, השתנתה לחלוטין המציאות ברשת. היום הדרך האולטימטיבית למציאת מידע כמעט בכל נושא שאפשר לעלות על הדעת, החל מפוליטיקה, דרך בריאות וכלה בזואולוגיה, היא באמצעות מנועי החיפוש. ככאלה, משפיעים מנועי החיפוש באופן ישיר על הפעילות של כל אחד ואחת מאיתנו כמעט בכל תחום, ברשת וגם מחוצה לה. מטבע הדברים, מושקעים כל העת אינסוף מאמצים כדי לשפר את הטכנולוגיה העומדת מאחורי מנועי החיפוש ואת התוצאות שלהם. לדוגמה, מספר השינויים המוכנסים במנוע החיפוש גוגל, שהוא ללא ספק המתקדם ביותר בזירה, בממוצע בחודש הוא 400. כדי להצליח בזירה שכזו ולמקסם את התוצאות, חובה להתעדכן בשינויים ברשת ולקרוא חדשות קידום אתרים מכמה מקורות מקצועיים. באותה מידה, חשוב לדעת "לקרוא בן השורות", כדי לנצל את השינויים לצורך מינוף עצמי.

קידום אתרים בחינם – בשיטת עשה זאת בעצמך

במקביל לממשקים בינלאומיים מוצלחים ביותר, כדוגמת: "Google Sites", "WordPress" ודפי עסק בפייסבוק, ישנם היום מערכות רבות להקמת אתר אינטרנט בחינם בממשק עברי. את הממשק המתאים כדאי לבחור ביחס לכמה פרמטרים חשובים, כדוגמת: ממשק קל להבנה ולתפעול, מספר פרסומות באתר, הגיוון מבחינת העיצוב, כלי מעקב אחר הפעילות באתר ושיקולים נוספים. לצד כל אלה, ניתן לבצע קידום אתרים בחינם על ידי אימוץ כמה שיטות מנצחות, כדוגמת: בחירת מילות מפתח מנצחות והתאמת תוכן האתר למנועי החיפוש, יצירת דפי נחיתה מרשימים שיובילו אל האתר, הוספת האתר לאינדקסים שונים ושימוש בקישורים. עם זאת, כדי לקצור הצלחה של ממש ברשת, מומלץ להשאיר את עבודת הקידום בידי המקצוענים בתחום. אם תבחרו בשיטה זו, מובטח לכם, כי לאחר זמן קצר ההוצאה הכספית תצדיק את עצמה.