בונים אתר אינטרנט? הנה כמה דגשים

Table of Contents

לפני שני עשורים כאשר חברות נגשו לבניית אתר אינטרנט תדמיתי או אתר מכירות למרבית מתחריהם באותה הנישה היה אתר בסיסי ביותר או שעדיין לא נבנה אתר. כיום, כאשר כמעט לכל מותג יש נוכחות ברשת עליכם לבנות את האתר בצורה נכונה על מנת שיהפוך גולשים מזדמנים ללקוחות משלמים. כיצד תעשו זאת?

בניית אתר תדמיתיאספנו עבורכם מספר טיפים קצרים וקלים ליישום:

  1. מה תרצו להדגיש בכל עמוד? לפני שאנחנו מתחילים לבנות את האתר אנו בוחנים את המסר שתרצו להעביר בכל עמוד ומסייעים לכם ליצור זרימה נעימה ונוחה לגולשים.
  2. שמרו על אחידות: כאשר בונים אתר חדש חשוב ליצור שפה גרפית אחידה המעבירה מסר קבוע בכל פינה ברחבי האתר. לדוגמה, תוכלו לבחור בשימוש בפילטר גרפי קבוע כמו גווני שחור לבן או להשתמש בתמונות מעולם מושגים דומה כמו תמונות טבע ונוף, ים או אווירה אורבנית.
  3. מה המסר החשוב ביותר שלכם? העבירו מסר קליט קצרצר על המותג שלכם באמצעות תיבת טקסט הממוקמת מתחת לבאנר הראשי העליון. הסתפקו בפסקה קצרה בעלת מספר שורות המנוסחות בצורה סיפורית מושכת וקלה לקריאה.
  4. איך יוצרים עמכם קשר? לקוח פוטנציאלי מוכן ליצור קשר עם החברה? הקלו עליו. מקמו את מספר הטלפון בראש האתר, והוסיפו כפתור צור קשר "צף" המלווה את הגולש כאשר הוא גולל מעלה ומטה.
  5. השתמשו בפלטפורמה של וורדפרס: כאשר בונים אתר בפלטפורמה המקלה על שינויים ותוספות כמו וורדפרס, תוכלו לשדרג את האתר במהירות רבה בעצמכם או באמצעות מתכנת חיצוני. כך לא תהיו תלויים במתכנת אחד שפתח את האתר מאפס בקוד רק הוא בקיא.
  6. קידום האתר: השתמשו במילות מפתח מרכזיות בכל טקסט באתר. הדבר יקל על הדגשת התחומים בהם אתם פועלים, כמו גם על הקידום של האתר במנוע החיפוש של גוגל.
  7. מקמו את יתרונות החברה בעמוד הבית: יש לכם יתרון משמעותי ביחס למתחרים? נקודות חזקה משמעותיות לנישה שלכם? הדגישו אותן כבר בעמוד הראשי של האתר.
  8. רווח נקי – עיצוב אוורירי של האתר: אתרי האינטרנט של היום אינם כוללים טקסט ארוך רצוף, אלא פסקאות קצרות וביניהן רווחים ותמונות. היעזרו באלמנטים גרפיים על מנת להעניק את התחושה של עיצוב נקי תוך הימנעות מהעמסת יתר של אלמנטים צפופים על הדף. למשל, הוסיפו אייקונים מקוריים לצד תיאור השירותים השונים שהחברה מספקת.
  9. אתר רספונסיבי: אתר האינטרנט שלכם צריך להתאים למגוון רחב של מסכים – למסך מחשב בגדלים משתנים, לטלפון חכם או לטאבלט. הקפידו על שימוש בתבנית רספונסיבית המשתנה בהתאם למכשיר בו הגולש מסייר באתר שלכם.
  10. שמרו על השפה העיצובית המזוהה עם המותג שלכם: השפה העיצובית, לרבות הפונט בו אתם משתמשים במיתוג החברה והצבעים השולטים בלוגו צריכים לבוא לידי ביטוי גם בעיצוב אתר האינטרנט שלכם ולא רק במוצרים המודפסים.
  11. אינפוגרפיות: דרך מעניינת להעביר חלק מהמסרים באתר היא באמצעות איורים המשולבים במידע בצורה גרפית. איורים אלה מכונים אינפוגרפיה והם מסייעים להציג תהליכים בצורה ויז'ואלית כמו גם מעודדים את הגולשים שלכם לשיתוף האינפוגרפיות בעלות הערך המוסף ברשתות החברתיות.